تازه هاي پزشكي ايران و جهان تازه هاي پزشكي ايران و جهان .

تازه هاي پزشكي ايران و جهان

چگونه بفهميد آيا مكملي كه مصرف مي كنيد، موثر است يا مضر؟

هنگامي كه يك قرص يا مكمل مصرف مي‌كنيد، هميشه يك ريسك وجود دارد: آيا اثر مي‌كند؟ عوارض جانبي آن چه هستند؟ چطور مي‌توانيد بفهميد كه مطمئن و بي‌خطر است؟ اينها سوالاتي هستند كه بايد در هنگام خريد يك مكمل از خودتان بپرسيد. بسيار مهم است كه از قبل در مورد مكمل‌تان تحقيق كنيد، چون سلامت بدن‌تان به آن بستگي دارد.‌

روش هاي تشخيص موثر بودن مكمل

روش‌هاي خاصي وجود دارد تا بفهميد آيا مكملي كه مصرف مي‌كنيد، بي‌خطر و يا موثر است. نكات زير را دنبال كنيد؛ مطمئن باشيد كه پشيمان نخواهيد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۰:۲۰ توسط:يوهانا موضوع: اخبار پزشكي نظرات (0)

همه چيز درمورد اوريفليم و لوازم آرايشي Oriflame

شركت اوريف ليم در سال 1967 توسط دو برادر سوئدي و همكارشان راه اندازي شد. هدف آن ها اين بود تا محصولات آرايشي خود را بدون ايجاد مغازه يا سرمايه گذاري و توسط افراد به طور مستقيم به فروش برسانند. در ابتدا محصولات را روي يك ميز تنيس در دفتر كار خود در سوئد بسته بندي كرده و به دوستان، آشنايان و كارآفرينان خود در سراسر سوئد، براي فروش مي دادند. آن ها از اين راه توانستند تجارت خود را گسترش دهند. اوريفليم در توليد محصولات مراقبتي از پوست شهرت بسياري دارد و محصولات آن گياهي و ارگانيك هستند. موسسات خيريه بسياري را حمايت مي كند و در حال حاضر با بيش از 52 سال سابقه به عنوان يكي از برندهاي مطرح و قابل اعتماد لوازم آرايشي ، محصولات خود را در بيش از 60 كشور دنيا به فروش مي رساند. فروش سالانه اين برند حدود 3 ميليارد يورو است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۸:۰۸ توسط:يوهانا موضوع: عمومي نظرات (0)