تازه های پزشکی ایران و جهان تازه های پزشکی ایران و جهان .

تازه های پزشکی ایران و جهان

رژیم کتوژنیک و کبد چرب

رژیم کتوژنیک و کبد چرب رژیم کتوژنیک در کبد چرب  کتوژنیک و کبد چرب

از دکتر روشن ضمیر متخصص تغذیه و رژیم درمانی رژیم آنلاین آردایت  https://rdiet.ir/

آیا رژیم کتو برای کبد چرب مضر است رژیم کتوژنیک آردایت 

البته باید توجه داشته باشید که رژیم غذایی کتوژنیک یک رژیم با چربی بالاست و به پروتئین زیادی نیاز ندارد پس لزومی ندارد گوشت زیادی مصرف کنید چون پروتئین اضافی در بدن به گلوکز تبدیل می شود و همین مساله می تواند رژیمتان را مختل کند؛ به خصوص در شروع رژیم و به ویژه برای افرادی که بدنشان در مقابل انسولین مقاومت ایجاد کرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۴:۱۷ توسط:یوهانا موضوع: رژیم غذایی نظرات (0)

کاهش وزن با حذف چند مواد غذایی از رژیم غذایی

تا به حال چند بار شنیده اید که وزن کم کردن 80 درصد به رژیم غذایی و 20 درصد به ورزش بستگی دارد؟ اگر این طور است، مهمترین عامل وزن کم کردن خوراکی هایی است که وارد بدنتان می کنید. اما اگر از قبل سه یا چهار روش را امتحان کرده اید، دوباره باید از کجا شروع کنید؟ می توانید برای شروع قدرتمند مسیر کاهش وزن این پنج غذا یا ماده غذایی را بلافاصله از رژیم روزانه یتان حذف کنید.

حذف دسر

چه از کیک پختن و چه از بستنی نوش جان کردن لذت می برید، متأسفانه باید بدانید که این خوراکی ها برای کاهش اندازه دور کمرتان مناسب نیستند و شما را در مسیر کاهش وزن از پا درمی آورند. غذاهای حاوی شکر حاوی فروکتوز هستند که بدن شما نیازی به آن ندارد و خودش آن را به طور طبیعی تولید نمی کند. این امر به این معنی است که فروکتوز مستقیماً به کبدتان می رود، روی هم تلنبار می شود و به چربی تبدیل میشود. مقدار زیادی از کل کالری ها در رژیم غذایی معمول غربی از شکر (ساکاروز) و شربت ذرت با فروکتوز تأمین می شود که هر دو از دو نوع قند ساده، یعنی گلوکز و فروکتوز تشکیل شده اند. نان، برنج و سیب زمینی نشاسته های حاوی گلوکز هستند. گلوکز برای زنده ماندن حیاتی است و بدن ما آن را تولید می کند. از طرف دیگر، همین موضوع در مورد فروکتوز صدق نمی کند. بدن آن را تولید نمی کند و تاریخچه تکاملمان نشان می دهد هرگز و به جز برای میوه هایی که کاملاً رسیده هستند، فروکتوز را مصرف نکرده ایم.


برچسب: رژیم غذایی، کاهش وزن، مواد غذایی، خوردن چه چیزهایی باعث لاغری سریع می شود، رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن، بهترین ناهار برای لاغری، برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن، رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو، برنامه رژیم پروتئین برای لاغری، خوردن چه چیزهایی ناشتا باعث لاغری می شود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۰:۰۶ توسط:یوهانا موضوع: رژیم غذایی نظرات (0)

نقش رژیم سوپ در کاهش وزن

                    

 

این روزها بسیاری از کسانی که هنوز با وزن دلخواهشان فاصله دارند، به رژیم‌های لاغری اصطلاحا «تک‌ غذایی» روی می‌آورند. به این معنی که خودشان را فقط به یک نوع غذا مثلا سوپ یا نوشیدنی‌های سم‌زدا می‌بندند و در واقع طیف وسیعی از نیازهای تغذیه‌ای بدن‌شان را نادیده می‌گیرند. بدون شک دیدن عکس‌های قبل و بعد لاغری کسانی که این رژیم‌ها را امتحان کرده‌اند، وسوسه‌ کننده است و مسلما کسی را که فرضا ۱۰ کیلو اضافه‌ وزن دارد، به وسوسه می‌اندازد که حداقل یک‌بار از این رژیم‌ها استفاده کند، اما توجه داشته باشید وزنی را که بر اثر رژیم‌های لاغری سریع از دست می‌دهید، برگشت‌ پذیر است و چه‌ بسا که درصورت برگشت حتی بیشتر از قبل چاق شوید. با این‌حال، بعضی از رژیم‌های لاغری سریع مثل رژیم سوپ در صورتی‌ که در رژیم‌های لاغری اصولی و سالم گنجانده شوند، می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند.


برچسب: رژیم غذایی، کاهش کالری، کاهش وزن، رژیم سوپ، رژیم لاغری با سوپ، سوپ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۳:۵۵ توسط:یوهانا موضوع: رژیم غذایی نظرات (0)