تازه های پزشکی ایران و جهان تازه های پزشکی ایران و جهان .

تازه های پزشکی ایران و جهان

پارامترهای فنی داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 سرد و گرم در سایت تاسیسات دات کام

از ویژگی‌های داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 می‌توان به فیلترهایی برای افزایش کیفیت هوا در پانل داخلی، کم صدا بودن، نگهداری آسان، امکان نصب هوای تازه و مجرای هوای برگشتی و همچنین امکان تغییر شیر ورودی هوا، که هر یک از این ویژگی‌ها به مصرف کننده کمک می‌کند تا تهویه هوا را بهبود بخشد. داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30،000 مجهز به کنترل از راه دور است که به مشتری امکان می‌دهد تا وضعیت دستگاه را در هر کجا که باشد تغییر دهد.

مشخصات داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30،000 یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع کشور است که به دلیل نوع کاربرد و همچنین ابعاد دستگاه و میزان مصرف، یکی از خاص‌ترین و سودآورترین کانال‌های موجود در بازار است.. اما از مهمترین مشخصات و مشخصات این سیستم‌ها می‌توان به وجود کمپرسور دوار قدرتمندی که توانایی ایجاد محیطی دلپذیر با دمای مورد نظر کاربر را ایجاد می‌کند، اشاره کرد.

در واقع این ویژگی دستگاه امکان استفاده از آن را برای فصول مختلف فراهم کرده است. داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000 دارای طراحی بسیار زیبایی است که امکان استفاده از این محصول در دکوراسیون و نمای خارجی ساختمان‌های مختلف را فراهم می‌کند که علاوه بر زیبایی ساختمان باعث کاهش مصرف انرژی و موارد دیگر می‌شود.

همچنین این کولر گازی ظرفیت 30000 متر مکعب در ساعت هوادهی را دارد که قادر است در کمترین زمان ممکن و با حداکثر سرعت یا در فصل سرما کل محیط تحت هوادهی خود را خنک کند. لازم به ذکر است که این سیستم فاقد کیت اینورتر است. در واقع، هم با موتور و هم با سایر قطعات بسیار کم مصرف، مصرف انرژی بسیار کمی را به جا می‌گذارد.

ویژگی‌های داکت اسپلیت ایران رادیاتور 30000

 این قطعات قابل اعتماد و با بازده بالا است.

 رده مصرف انرژی بسیار مناسب

 سازگار با تمام اقلیم‌های کشور

 امکان تغییر و چرخش پره‌های مجاری.

 مجهز به فیلترهای مختلف برای بهبود کیفیت هوا.

 امکان نصب کانال هوای برگشتی برای هوای تازه.

 ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در کانال‌ها و سقف‌ها

 دارای کنترل از راه دور صفحه نمایش لمسی

 ظاهری ظریف و منحصر به فرد دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۶:۴۱ توسط:یوهانا موضوع: عمومی نظرات (0)