تازه هاي پزشكي ايران و جهان تازه هاي پزشكي ايران و جهان .

تازه هاي پزشكي ايران و جهان

حسگر كپسولي باكتري نظارت بر سلامت روده

باكتري هايي كه براي شناسايي مولكول هاي خاص مهندسي شده اند، روي سنسور طراحي شده سفارشي قرار مي گيرند كه به يك ريزپردازنده متصل مي شود و اطلاعات حسي را به سيگنال بي سيم تبديل مي كند. دانشمندان در همه حال به دنبال پي بردن به روابط پيچيده و هم زيستي همه ما با باكتري ها هستند. اين باكتري ها هستند كه ما را بيمار مي كنند و سلامتي ما را حفظ مي كنند. اثرات باكتري ها در زندگي روزمره غيرقابل انكار است، اما اخيرا محققان شروع به مهندسي اين ميكروب هاي كوچك كرده اند تا براي ما كار كنند. باكتري هاي مهندسي شده براي انجام وظايف متنوعي از جمله شناسايي مواد سمي در محيط براي تشخيص التهاب در روده بزرگ ما، تنها آغاز يك زمينه پيشرفت علمي است كه نحوه استخدام اين كمك كننده هاي كوچك را به ما نشان مي دهد.


برچسب: حسگر كپسولي، سلامت روده،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۶:۱۴ توسط:يوهانا موضوع: اخبار پزشكي نظرات (0)

بهترين برند اپيليدي كدام ها هستند؟

در اين مقاله براي معرفي بهترين مارك اپيليدي، مارك‌هاي اپيليدي براون، اپيليدي فيليپس و اپيليدي پاناسونيك را بررسي خواهيم كرد.

 با شيك فام همراه باشيد.

 در جستجوي بهترين مارك اپيليدي!

تقريباً با اطمينان مي‌توان گفت كه بهترين مارك اپيليدي 2018 در ايران (و حتي بهترين مارك اپيليدي 2019 در ايران) جزو برندهاي براون، فيليپس و پاناسونيك است.

در ادامه، نگاهي كوتاه داريم به تاريخچه و مشهورترين ويژگي‌هاي فنيِ بهترين مارك اپيلاتور با هر نوع قيمتي، در بين مدل‌هاي مختلف اپيليدي‌هاي براون، فيليپس و پاناسونيك.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۲:۴۶ توسط:يوهانا موضوع: عمومي نظرات (0)

پارامترهاي فني داكت اسپليت ايران رادياتور 30000 سرد و گرم در سايت تاسيسات دات كام

بررسي و راهنمايي خريد داكت اسپليت ايران رادياتور 30000

داكت اسپليت ايران رادياتور 30000 داراي كمپرسور دوار با گاز مبرد R410 قابليت كار از -10 درجه تا 45+ درجه سانتيگراد را دارد و در فصول مختلف توانايي توليد گرما و سرما را دارد. همچنين با طراحي بسيار مناسب و با فضاي اشغال شده بسيار كم، واحد داخلي (تابلو) به راحتي در سقف و كانالهاي از پيش تعيين شده با ارتفاع كم و همچنين امكان كانال دهي براي فضاهاي مختلف قابل نصب است.

داكت اسپليت ايران رادياتور توانايي فعاليت در مناطق معتدل و گرمسيري را دارد و براي فضاهاي 80 تا 100 متري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين بازديد كنندگان گرامي مي‌توانند براي خريد داكت اسپليت ايران رادياتور ايران با قيمت مناسب به سايت هدف مراجعه كرده و اين داكت اسپليت و ساير سيستم‌هاي مشابه را با گارانتي اصلي مشاهده و خريداري كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۶:۴۱ توسط:يوهانا موضوع: عمومي نظرات (0)